Stelcomfortshop.nl gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen voor u nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen uw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen.
Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan uw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Lees meer

Klachtenprocedure

Het kan zijn dat u een klacht heeft over Stelcomfortshop.nl.
Dat vinden wij heel vervelend en dat willen wij dan ook graag oplossen!
Kwaliteit en service zijn voor ons zeer belangrijke kernwaarden.

Wij willen dat u tevreden over ons bent en met enthousiasme kunt spreken over het assortiment, onze communicatie
de levering en onze service!
Daarom doen wij er alles aan om de klacht naar tevredenheid af te handelen.

Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie, service en kwaliteit nog verder te verbeteren.

Hoe behandelen wij een klacht?

- Wij zorgen voor een snelle afwikkeling van uw klacht (binnen 7 dagen ontvangt u een inhoudelijke reactie);
- Wij onderzoeken de oorzaak van uw klacht;
- Wij nemen contact met u op samen tot een oplossing te komen;
- Wij geven opvolging aan de met u gemaakte afspraken en de teamleider klantenservice controleert dat;
- Wij gebruiken de ervaring om de klacht in de toekomst te voorkomen.

Hoe kunt u een klacht indienen?

Telefonisch:
Via 088-4000206

Via e-mail:
klantenservice@stelzorg.nl

Per post:
Stelzorg Holding BV
T.a.v: mevrouw C. Franken-Stel
Campagneweg 1
4761 RM Zevenbergen

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)