Stelcomfortshop.nl gebruikt cookies (en daarmee vergelijkbare technieken) om het bezoek en winkelen voor u nog makkelijker en persoonlijker te maken. Met deze cookies kunnen wij en derde partijen uw internetgedrag binnen en buiten onze website volgen en verzamelen.
Hiermee kunnen wij en derde partijen advertenties aanpassen aan uw interesses. Door verder gebruik te maken van deze website gaat u hiermee akkoord. Lees meer

Garantie

Wanneer u iets bij Stelcomfortshop.nl bestelt, dan kunt  u ervan uitgaan dat het een kwalitatief hoogwaardig product is.
Daarom hanteren wij het speciale Stelcomfortshop.nl garantieplan, waarmee u recht heeft op een garantieperiode van minimaal twee jaar.
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Naast de wettelijke garantie geldt ook de fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Als er sprake is van fabrieksgarantie, dan kunt u dat terugvinden in de gebruiksaanwijzing van het product.


Het Stelcomfortshop.nl garantieplan:

•    Een garantietermijn van minimaal 2 jaar (met uitzondering van reguliere slijtage)
•    De garantie is van kracht vanaf de datum van aankoop
•    Het product is bij Stelcomfortshop.nl of in onze winkel aangeschaft
•    U heeft recht op kosteloze reparatie of een nieuw product
•    Deze garantie geldt naast en onverminderd de wettelijke rechten die u als consument al heeft.

De garantie is niet van toepassing op:
•    Schade als gevolg van onjuist gebruik van het product
•    Normale slijtage van een product
•    Valschade en waterschade

Garantie op Fysic producten:
Hesdo, de leverancier van Fysic, heeft een zeer goede klantenservice met gespecialiseerde medewerkers die alles van de Fysic producten afweten.
Uiteraard blijven wij verantwoordelijk voor de juiste afhandeling van uw garantie, maar het makkelijkste is om direct contact op te nemen met de Fysic klantenservice. Ze helpen u heel graag via telefoonnummer 073-6411355

DOA's (defect bij ontvangst) of verkeerde levering
Is een product dat u ontvangen heeft defect of is het verkeerde product geleverd. Laat het ons zo snel mogelijk weten, dan zorgen wij voor een vervangend product.
De verzendkosten voor het nieuwe product en de retourkosten voor de DOA/verkeerd product zijn voor onze rekening.


Wat zijn de kosten van een reparatie?
Voor het verhelpen van een defect dat onder de garantie valt, zijn er geen kosten voor u.  Indien het defect buiten de garantievoorwaarden valt dan kunnen verschillende kosten in rekening worden gebracht.
Controleer dus altijd goed of het om een reparatie gaat die binnen de garantie valt. De volgende kosten kunnen in rekening worden gebracht:
- Onderzoekskosten
Wanneer wordt geconstateerd dat uw defect buiten de garantie valt, worden onderzoekskosten in rekening gebracht. Deze liggen tussen de €10,- tot €45,- en dienen betaald te worden voordat wij het product (eventueel ook ongerepareerd) retour sturen.
- Verzendkosten
Bij reparaties buiten de garantie kunnen eventuele handelingskosten in rekening worden gebracht, dit zijn in de meeste gevallen de verzendkosten.
- Reparatiekosten
Naast onderzoekskosten staan op een prijsopgave ook de reparatiekosten. Dit zijn de daadwerkelijke kosten om uw product gerepareerd retour te krijgen.

Het is helaas niet mogelijk om vooraf (voordat wij het product hebben onderzocht) een prijsopgave voor de reparatiekosten te bepalen.