Maak kennis met ons team

Onze medewerkers hebben jarenlange ervaring op zorggebied en kunnen u daardoor zeer goed helpen uw doel te bereiken. Wij houden van duidelijkheid en no-nonsense, adviseren over wat u echt verder helpt en zorgen ook in de nazorg dat alles perfect geregeld blijft. Tevens bieden wij de hoogste kwaliteit en de beste service maar letten daarbij in alles dat we doen erg goed op de kosten, zodat wij dat voordeel direct aan u door kunnen geven.

Om de hoge mate van service en kwaliteit te kunnen waarborgen, doen wij alles in eigen huis of met professionele, betrouwbare partners. Zo hebben we alle producten in eigen magazijn, hebben we een eigen technische dienst en een netwerk van technische partners en leiden we onze servicemedewerkers zelf op.

Carla Franken Stel

Oprichter en Algemeen Directeur

Eric Franken

Algemeen directeur Stelzorg Websales BV

Madelon Jacobs

Algemeen Directeur Stelzorg handelsonderneming bv

Mijn vriendin had een rollator nodig. Ik ging met haar naar verschillende zorgwinkels. Zo ontstond mijn wens om een winkel te beginnen met hulpmiddelen om comfortabel te leven en thuis te kunnen blijven wonen. Deze producten wilde ik aanbieden in een prettige, gezellige omgeving. Ook wilde ik een webshop om de mensen in het hele land en buiten onze grenzen te kunnen bedienen. Als eindverantwoordelijke voor de on-line activiteiten ben ik het centrale aanspreekpunt binnen StelZorg Websales BV. Innovatie en initiatief staan bij ons centraal. Wij zijn altijd op zoek naar nieuwe manieren en nieuwe innovatieve producten om de senioren in Nederland te voorzien van de beste hulpmiddelen. Tevens ben ik eindverantwoordelijk voor het bedenken, opzetten, in de markt zetten en uitbouwen van de online concepten en de rentabiliteit daarvan. Ik stuur het team aan en beheer de contacten met de leveranciers. Vanaf het begin ben ik betrokken bij de start van StelComfort. Inmiddels ben ik eindverantwoordelijk voor de winkel.Samen met mijn collega’s van de winkel staan wij altijd klaar om vragen te beantwoorden, u te adviseren en een eerlijk advies te geven. Verder houd ik mij bezig met de naamsbekendheid van onze winkel. Samen met mijn collega’s ben ik altijd op zoek naar nieuwe producten die het langer zelfstandig thuis wonen makkelijker maken.

Ingrid Rockx

Winkelmanager

Wim Aanraad

Warehouse & Logistics Manager

Nelly van Sprundel

Front-office Manager

Akke de Boer

Marketing Manager

Mijn naam is Ingrid Rockx en ben vanaf juni 2016 werkzaam in dit bedrijf.
In de afgelopen twee jaar heb ik geholpen als vrijwilligster in een zorgcentrum en ontdekte ik dat ik het heel erg leuk vindt om met senioren om te gaan.
Toen deze baan op mijn pad kwam, twijfelde ik geen moment en pakte deze uitdaging met beide handen aan.
Ik vind het erg leuk om in een winkel te werken die zulke mooie hulpmiddelen in het assortiment heeft die het leven van de ouderen een stuk comfortabeler maken.
Ik ben iedere keer weer verrast over het feit dat heel veel mensen niet weten wat er allemaal op de markt te krijgen is.
Ik ben Wim Aanraad. Al vanaf het ontstaan van StelZorg Websales B.V. ben ik eindverantwoordelijk voor de afdeling Warehousing & Logistics. Samen met mijn team ben ik verantwoordelijk voor alles wat er in het magazijn speelt. Iedere bestelling die geplaatst wordt, belandt bij mij. Ik ben de persoon die ervoor zorgt dat uw bestelling juist en tijdig wordt afgeleverd. Verder ben ik verantwoordelijk voor de afdeling reparatie en onderhoud, waarbij wij jaarlijks honderden rollators en scootmobielen repareren en onderhouden. Heeft u een defecte of beschadigde rollator of scootmobiel? Dan helpen wij u snel weer op weg. Mijn naam is Nelly van Sprundel. Ik heb altijd in de gezondheidszorg gewerkt, met name in de ouderenzorg. Met deze zorgachtergrond ben ik gevraagd om het team te komen versterken. Omdat er vanuit de overheid wordt gestimuleerd om langer thuis te wonen vind ik het belangrijk dat wij hulpmiddelen van een goede kwaliteit en groot gebruiksgemak leveren. Maar ook service staat bij ons hoog in het vaandel en daar hoort ook bij dat mensen goed geïnformeerd moeten worden. Daarom probeer ik, samen met mijn collega’s, de informatie die u vindt bij onze artikelen up-to-date te houden. Mocht u toch nog vragen hebben of advies willen over een product uit ons aanbod, schroom niet om ons te bellen! Hallo, mijn naam is Akke de Boer. Vanuit een stage voor mijn HBO studie, ben ik opgeklommen tot Manager Marketing. Ik ben samen met Eric verantwoordelijk voor de online marketing van de webshop. Ik doe dit met veel plezier, het is altijd leuk om nieuwe dingen te kunnen proberen en ik zie het als uitdaging om de senioren in Nederland het thuis wonen zo aangenaam mogelijk te maken.